»Povezave so še vedno dokaj slabe. Kljub velikim vlaganjem v železnice šele zdaj počasi vzpostavljamo stanje, kakršno bi moralo biti ob rednem vzdrževanju že pred 30 leti. Realno še nismo dobili skoraj nobenih novih prog, imamo izboljšane postaje. Nismo pa še bistveno skrajšali potovalnih časov.«
»To je tista stvar, ki je osnova, da lahko potnike še v večjem številu privabimo na javni potniški promet, posledično tudi na železnice.«
»Pri nas recimo hitre železnice niti še prostorsko ne umeščamo. Druge države so to že naredile, denimo Italija, Španija, Avstrija ...«
»V prihodnosti bomo lahko prevažali tovor po železnici iz Eilata do pristanišč v Sredozemlju in prav tako bomo lahko z vlakom povezali Izrael s Savdsko Arabijo in Arabskim polotokom.«
»Naše železnice so iz časov Avstro-Ogrske, vendar so obnovljene.«
»Da gre v primeru Kangler le za vrh ledene gore, pod gladino pa je še kup primerov, ki kažejo, da so bile posameznikom v sodnih postopkih kršene človekove pravice.«
»Ko se celo Britanci, ki niso ravno razvajeni, ko gre za stanje njihovih železnic ... pritožujejo, vemo, da je nekaj res narobe.«
»Sicer je še pet držav z visoko zaskrbljenostjo, v drugih pa se stanje izboljšuje.«
»Dokler bom jaz minister za železnice, vlak Samdžauta Express ne bo vozil.«
»Težave grških železnic so kronične in so v večini povezane s tem, da se državljani zaradi razvoja cestnih osi in drugih oblik prevoza, kot je letalstvo, postopoma odločajo za alternativne načine prevoza.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju